Invalido på stan


Invalido har varit på stan.. 2 gånger på 2 dagar! Mycket roligt att se sådär många personer på samma gång.. Ena dagen åkte jag och radar till karlaplan och klippte oss. Eller hon färgade håret, jag satt bredvid och vägrade låta frisören röra mig. Det är en lång historia...
Sen på lördagen blev det dags för utgång efter 2 månaders hemmaliv. Det blev inte så lyckat för min del så jag gled hemåt tidigt.

Dessutom har jag shoppat idag!! Första gången sen 2,5 månader tillbaka. Galen abstinens. Iaf så kom jag hem med världen snyggaste jacka, ett par leggins och ett par örhängen. Hittade även klänningen i mitt liv, men såklart fanns den bara i strl 38, vilket är alldeles för stort för moi. Men Tarane ska till stan och försöka hitta en mindre storlek där imorgon.. Det är hon skyldig mig efter alla påhopp i täby centrum idag.


Imorgon är det dags för ännu ett besök hos läkaren. Domedag nummer 2.. får veta om jag ska ha gips i ytterligare ett par veckor eller ej. Nervositeten äter upp mig inifrån. Klarar inte flera veckor med gips.. Alldeles för mycket står på spel denna gång. Tex min utbildning, min resa till Paris...?

Tänk positiva tankar och wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Jenna

hoppas de går bra!

2007-09-02 @ 22:36:31
Postat av: josse

jag håller tummarna darling! positiva tankar! skriv och berätta hur det gick! puss

2007-09-03 @ 12:07:19
URL: http://josseslivdel2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0