Misslyckat försök

Nu har jag varit alldeles för okvinnlig för länge, så jag tog fram syran och min rtm-mask.. och har nu gjort en ansiktsbehandling på mig.. men nu hettar det satan i ansiktet och jag är röd som en tomat? Jag har aldrig haft en reaktion på syran förut.. varför nu?.. aja.. det lägger sig, men jag känner mig ren och fräsch iallafall!

Idag har jag jobbat... hade två behandlingar på 6 timmar.. så det har varit mycket mycket dötid.. men jag får ju pengar iallafall! Efter jobbet blev jag hämtad och vi åkte och kollade på 3 lägenheter.. Linnea följde också med, så det var bra! Vi hittade en riktigt fin lägenhet.. men jag har gett upp allting.. det blir aldrig som jag har tänkt mig iallafall..

Imorgon väntar en strålande dag med Therese och även Mia..
Det ska shoppas produkter och gå långa promenader med Cesar..
Säkert lite god mat på det!
Great

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå? Vilken kund hade du??? Haha...spännande

2008-04-23 @ 10:07:17
URL: http://vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0