Niiiice

Igår jobbade jag från 15-20.40 men hade 2 kunder.. varav en på 50 minuter och den andra på 10 minuter.. sen satt jag bara där och tjänade pengar utan att behöva röra en fena. Det, mina vänner, är lyx!
Efter denna ansträngande dag på jobbet så begav jag mig bort till KTH för att njuta av lite Stand up med Helene Linnea, Harald och Haralds kompisar.. Vi skrattade ihjäl oss, drack vin och hade det jävligt nice.. en perfekt onsdagskväll (om man inte firar den på Sturecompagniet och Nrj at the club) Sen kom Helene hem till mig och spenderade natten här, men denna gång så höll hon faktiskt tyst, så jag fick en ganska god natts sömn!

Nu har jag precis skjutsat hem henne, och bytt bildäcken till vår. Och ska snart bege mig mot stan för att möta Sanela. Ska köpa lite skor och har även ett presentkort på HM som jag tänkte utnyttja..

Våren är underbar.. man får så mycket energi!!

SOLPUSS!


Dessutom fick jag just 1200 av ericson som utbetalning för mina aktier..
Hah.. livet är ganska okej!

Kommentarer
Postat av: Olivera

Hörru Älin! Har du gått och skaffat körkort?! :O Utan att säga något?? :)PUSS!

2008-04-18 @ 01:24:04
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0