Nya rutiner

I söndags började mina nya rutiner, mitt nya liv... Jag ska träna två dagar i veckan, gå långa promenader utöver det, äta relativt nyttigt och ta hand om mig själv mer. Jag tänker däremot inte sluta leva, för jag tänker unna mig chips, godis, hamburgare och allt sånt för jag är inte överviktig, jag vill bara trimma till mig lite grann.. bränna bort allt det onödiga! Men jag vet att jag har sagt det förr, men den här gången är jag seriös hela vägen. Jag simmade till exempel igår och gick en ganska lång promenad efter det (från centralbadet till tekniska), idag har jag tränat på gymmet och gått en bit på stan. Imorgon och på torsdag är jag hundvakt åt Theo och ska då gå långa promenader med honom. Vädret är ju på min sida.. kanske var det som fick mig att bestämma mig att sätta igång på riktigt nu?
Well.. anyway så känns det skitbra.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: mia

duktig duktig duktig!

2008-04-01 @ 19:47:48
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0