Orka Valborg?

Det känns som att man inte ska fira valbord om man bor i sthlm.. och jag håller med.. för det är faktiskt helt värdelöst här. Så jag tog en tripp till Uppsala och firade valbord i 2 timmar där. 13.55 kom jag på tanken och 14.10 satt jag på tåget.. spontanitet är great!
Men är nu hemma igen.. lägenhetsjobbet tar så jävla lång tid..
Och dessutom jobbar jag imorgon, fast inte som hudterapeut, utan som
receptionist.. skitkul!

Usch, jag behöver en solsemester..
Någon som kommer med?

Update: jag ska iof på fest iaf...
blir hämtad om 20 min..
Gah..


Kommentarer
Postat av: Soha

Jag håller med dig :)

2008-04-30 @ 20:38:02
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA tänk att du kom, o ja knappt minns det? Jag minns att jag hade sönder mina leggins när ni kom för att ja hoppade över ett staket?!?!?

2008-05-01 @ 10:16:19
Postat av: Gabby

Rätt infall!
Uppsala va helt sinnes bra! Sjukt mycket folk som var där och jag träffade knappt hälften, dig lyckades jag ju tydligen oxå missa!

2008-05-02 @ 17:09:33
URL: http://gabbylundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0