random blaj

Idag skulle jag ha jobbat.. men vaknade upp med den värsta huvudvärken i världshistorien, men jag  kan ju inte sjukanmäla mig när chefen är bortrest och receptionen öppnar sent.. så jag fick ta mitt feta arsle ur sängen och ta mig till jobbet iaf. Det var absolut ingen rolig historia, men på plats ringde vi Jenny som kom och tog mitt pass från 12. Vilken pingla hon är! Så nu sitter jag här och ska vila ihjäl mig, för imorgon väntar massa lägenheter på att få tittas av mig. Rättare sagt 11 stycken. Spännande huh? Den mest intressanta ligger på Upplandsgatan, precis vid Odenplan.. TÄNK OM JAG FÅR BO DÄR!!!!  (observera att jag har stora bokstäver, fet text, massa utropstecken och understruken linje för att poängtera hur mkt jag vill bo där) Hoppas att det inte kommer några bud förutom vårt..

Jag har kak-och-bakverks-abstinens..
jag har aldrig varit så sugen på en sockerkaka som jag är idag.
Hallå, sockerkaka liksom?

Nej, nu ska jag sova upp huvudet..

PUSS


Kommentarer
Postat av: jen

alin mår du bättre nu? en pedikyr avbokade och en kom aldrig så jag slapp alla pedikyrer! fick en ansiktsrengöring istället! Puss och krya på dig (jag är lite full nu)

2008-04-12 @ 21:57:15
Postat av: T

Upplandsgatan är galet nära mig. Hoppas att du får hålla fanan högt i området när jag är på g därifrån.

2008-04-13 @ 01:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0