Rene Furturer

Well, dagen har spenderats med min nya kärlek Theo.. Vi har vandrat i parken och pussats och kramats hela dagen. Längtar efter honom redan nu, trots att vi skildes åt för ett par timmar sen.. Efter min kärleksupplevelse så åkte jag till Dermarome där en Rene Furturer- kurs ägde rum. Det är ett märke som inriktar sig på hårbotten.. vilket faktiskt också är huden, så det är ganska passande för oss hudisar? Men de verkar ha en hel del bra produkter och jag ska nog köpa 5-6 produkter för bland annat ökad hårväxt.
Jag har fått för mig att mitt hår ser ut som bomull.. inte riktigt hår, som alla andra har..
Ska satsa hårt på att få lite längre hår och dessutom lite tjockare..

Imorgon är jag ledig hela dagen.. men har inga planer what so ever!
Det händer aldrig.

Ska nätshoppa lite nu.. 

Btw, köpte en ny väska idag.. jättefin!
Skulle ha lagt upp en bild om det gick, men den här datorn förtjänar spö..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Olivera

HAHAHA!! Just det, fiskodlingar!! Haha!! Det där hade jag glömt helt! Sjukt kul! Har skrattat för mig själv här nu i flera minuter, haha!!

2008-04-03 @ 22:07:58
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0