Skalpellmassakern

Det har varit ett riktigt blodbad på jobbet idag.. tack vare, ingen mindre än moi..
Helt random satt jag och gjorde en fotvård på en jättetrevlig blivande brud när jag slant med skalpellen och skar lite på hennes tå.. absolut inget stort sår (och det brukar hända med jämna mellanrum att man kan skära kunden) men det blödde apa. Jag satte på kompresser medan jag fortsatte behandlingen men såg snabbt att kompressen var nerblodad. Jag rusade ut och hämtade plåster och savetter (specialgjorda för just sår) och blödningen stannade upp.. trodde jag.. Well, efter 5 minuter knackade tjejen på dörren och visade att det hade blödit igenom plåstret och hade dessutom ett spår av blod efter sig.. Kul att hela min avdelning fick springa och hämta plåster, torka blod, hämta tofflor och fixa med såret..
Jag kommer nog få höra det här länge på jobbet..

Well.. jag gick upp 6.30 idag så jag ska dö nu

Farväl

Kommentarer
Postat av: mallan

hahaha jag tanker pa dej med kompis! jag visste att du var farlig och gillar att asamka andra smarta, men blod alin? var inte det att ta det snappet for langt?
kom hit vettja sa gor vi London tillsammans!

2008-04-10 @ 18:21:04
URL: http://www.mongomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0