Tack!

Det här inlägget tillägnar jag en speciell person som tycker att det är passande att höra av sig till mig i syfte att utnyttja mig. Det är alltid någon av mina tjänster som behövs när det rings, aldrig mitt sällskap eller för att höra hur jag mår och vad som har hänt. Utan alltid "men, kan du göra så här då...?"..
Och denna person ska vara en av mina bra vänner.. well, inte längre. Jag är ingen rullande bankomat som alltid är redo att låta henne spara pengar. Så, nu får det vara nog.

Nu ska jag åka och se en lägenhet i Kristineberg. Och efter det ska jag träffa folk som vill träffa mig, för att träffa mig. Inte för att alla andra var upptagna, eller för att mina förmåner behövs just den dagen.

Puss

Kommentarer
Postat av: mia

Livet e för kort för att umgås med människor som tar mer än de ger... Frottera dig med folk som vill vara med dig för den underbara människa du är och inte för din extrema kompetens att färga fransar ;)
PUSSSS din RIKTIGA RADAR 4 ÄVEEH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0