Semesteeeeer

I'm back! Orkade inte bloggstrejka, det är ju höst snart och då är det mysigt med lite blogg.

Visst jag älskar mitt jobb.. men just nu vill jag nog ha semester för alltid. Sova hur länge jag vill, ränna runt på dagarna och på nätterna och bara göra allt men ingenting. Superskönt. Lyckligtvis har jag en hel vecka semester kvar så än är det inte dags att slita.

Igår var jag och Jenny på fest hos Therese och det var verkligen jätteroligt! Massa nya människor och himla mysigt att träffa Therese igen.

Nu har faktiskt min dator ordnat upp sig så man kan faktiskt lägga upp bilder på bloggen igen, så jag ska lägga upp lite bilder från igår och sen lite bilder från dagen då jag var hundvakt för min älskade Theo!

Nu ska jag göra mig iordning för utgång.. ska köra en tredagare.. fredag, lördag och söndag! Wihooo!

PUSS

 



    

Kommentarer
Postat av: GGGG-G UNIT

alltid lika vacker.. theo alltså :)

2008-08-16 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0