Kiwi kiwi kiwi

Ahhh, har ätit 4 stycken kiwis nu.. kan inte sluta.. Har kanske 10 till hemma.. must eat them!
Sjukt goda, saftiga och småsura.. perfekta!

image157


Idag har jag jobbat.. fick stå nere i stora receptionen sista timmarna och lära mig ta betalt och sköta kurbadet ordentligt. Hur skönt som helst med lite omväxling. Det blir tråkigt att bara göra behandlingar massa timmar om dagen. Dessutom får man galet ont i kroppen.. ska lätta kräva en massage när jag får min gratisbehandling!
På söndag jobbar jag också i receptionen hela dagen.. mycket kul! Kom och hälsa på!!

Imorgon är det iaf alla hjärtans dag.. G och jag ska göra massa roligt men ni suckers får inte veta vad!
Moahahhaa...
puss hej


Kommentarer
Postat av: G

öh va? alla hjärtans dag liksom? vad är det?

2008-02-13 @ 22:46:31
Postat av: jenny

åh du tog passet på söndagen? jag sa nej till det i förrgår. gud vad duktig du är!

2008-02-14 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0