Skit skit skit skit skit skit

Skit skit skit skit skit skit..
Som jag har berättat förut så har ju hörlurarna till min ipod gått sönder, så idag tog jag en tidigare buss till jobbet för att hinna gå förbi teknik magasinet och köpa ett par nya!
Efter jobbet satte jag mig i lugn och ro, tog fram ipoden, satte igång den och väntade på att få höra ljuv musik..
MEN NEJ... den högra hörluren funkar EJ...
Så jag körde uteslutningmetoden och kom fram till att min ipod är sönder. Fick det bekräftat när jag kopplade in hörlurarna i mammas mp3.

Som att den oturen inte räcker så har Leo blivit sjuk..
Leo och jag ska ju åka till Västerås och gå på Kent på fredag.. hallå KENT! Har ju bokat hotell och allt..
Så nu kanske allt blir inställt..

Farväl.. jag ska dö..

Kommentarer
Postat av: Gabby

heeej babe,
det var inte igår. men hit hittade jag och det är ju bra för då kan jag ju verka som om jag har koll på dig. typ grattis till hudterapeut lönen! så du är sån nu för tiden? guld ju! jag älskar sånt! vet jag vem jag ska flörta med!!! :D
och cheer upp, allt löser sig alltid i slutet! så dö inte är du snäll.

2008-02-27 @ 23:12:04
URL: http://gabbylundgren.blogspot.com
Postat av: Gabby

ja du, jag tror jag såg det på msn eller nåt. borde vara det. oj, så spännande är nog inte mina inlägg men hoppas det ger något nöje iaf! från och med nu har vi båda koll i alla fall :D
kramar

2008-02-29 @ 22:06:23
URL: http://gabbylundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0