Sorgens stund

Igår var det Radars sista natt i Sthlm så det firades(?) med en natt på stan. Jag, Jenny och Radar började med fördrinkar hemma hos mig och sedan gick vi till Sturecompagniet. Det var första gången jag var där sen jag bröt benet. Lyckligtvis kom jag därifrån med alla ben i helt skick, olyckligtvis sträckte jag nacken och har haft ont sedan dess. Jag antar att Sture inte är något för mig?


     

Radar var just här och vi har äcklat oss framför tvn sen jag kom hem från jobbet. Hon lämnar mig
för en mer spännande destination, nämligen Dubai!
Så idag var sista gången vi träffades på kanske 2 år?

Sad? I know..
Well, hon finns på msn!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg, var med och tävla du med :)

2008-02-17 @ 23:46:42
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Ida

Åh helvete vad stoooor din sköldis är! Jäklar!! Jag trodde det var en miniminimini!

2008-02-18 @ 11:47:05
URL: http://vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0