stressss

Jag har fått galen stresshy på kinderna.. små röda prickar som ser ut som gamla finnar, kul att rekommendera produkter till kunder när jag ser ut som en salami i ansiktet. Och nu tänker säkert alla glada exuviancehatare att det har något med dem produkterna att göra, men det har det EJ.. det är mycket omställnigar och stress som pågår just nu och jag antar att min kropp inte riktigt hänger med.

Kan någon hudterapeut rekommendera någon produkt som funkar emot sånt här?!..
Jag kommer inte på något annat än visperan eller soothing masken..
Men jag är smått anti-kerstin..

Kommer med ett gladare inlägg imorgon kanske

puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Sååååå farligt var det ju inte gulleAlin. Men testa ngt från Carita ;O)
Antingen ett renande serum, eller en lugnande mask (S.O.S-masken är jättebra).
Pussers!

2008-02-22 @ 06:48:59
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: Anonym

ALIN ALIN ALIN DET HETER vEspera! puss från gissa vem

2008-02-22 @ 20:23:47
Postat av: Olivera

Hehehe! Jo, Shiseido var ju marknadens bästa väldigt länge, men Shu Uemuras fransböjare har blivit väldigt känd och väldigt prisad bland folk och media överhuvudtaget. Många make-up artister älskar den också, så när jag var i Paris köpte jag den till mig och mina syrror. Och jag är grymt nöjd! Det är praktiskt taget omöjligt att "bryta" fransarna i den!:) Shiseido´s har jag fortfarande kvar och älskar den fortfarande lika mycket!:D Nu har jag en till favorit helt enkelt!:P
Den finns inte att köpa i Sverige än, men haffa den utomlands nästa gång! Det är den värd!:)
PUSS Älin!!

2008-02-22 @ 20:24:14
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0