Dag 6

Idag är den 6e dagen på min thalasso-kur. Jag har 4 dagar kvar.. och jag har faktiskt sett resultat. Mycket fastare hud. Det är alltså ett algbad som stimulerar cirkulationen, ger näring och mineraler. Med andra ord ökad blodcirkulationen - bra mot celluliter..
(nej jag har inga än, men jag kommer få om jag fortsätter leva så här äckligt)
Ska snart hoppa ner i badet och kolla på lite tv..

Robin och Niklas kommer hit om någon timme och kollar på film med mig.. hoppas
att dem är hungriga och vill åka till donk, för jag svälter.. men att laga mat finns
inte på schemat..

Nu håller vattnet i badkaret på att rinna över, so got to go

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha du bada dyrt bad för att få fastare kropp och slippa celluliterna men du käkar på donken, det går inte ihop darling! =P

2008-01-20 @ 17:13:11
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0