Grammis

Jag har just tittat klart på grammisgalan.. jag hade faktiskt ingen aning om att det ens gick på tv idag..
STUPID!
Iaf så är jag ganska nöjd med vinnarna. Kent tog hem 2 grammisar av 2 möjliga. Helt okej!
Däremot så skäms jag ihjäl över framträdandena. Dansband mitt i allt?
Vad hände med den svenska musiken?
Annars tycker jag också att Amanda Jensen är sjukt överskattad.
Hon borde faktiskt inte ens ha kommit med i idol. Hennes röst är speciell, absolut..
men VEM har sagt att det är på ett bra sätt. Personligen skäms jag ihjäl när hon sjunger.
Låter lika katastrofalt som jag i duschen.. och då har hon ändå hjälp av instrument, så
jag tror nog att jag har övertaget där.. moaha..

Annars är jag och min klass på tv ikväll 23.45 på svt2..
Så ta en titt om ni inte redan har tröttnat på mitt nylle..
Vilket ni säkert INTE har..

PUSS HEJ

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0