Spel och dålig film

Japp, nu är jag tillbaka.. min gästbloggare har åkt hem och jag sitter ensam..
Funderar på att hyra in henne
då och då. Hon gjorde ett utmärkt jobb..

Dagen har spenderats i soffan eller sängen.. jag har sett "I am legend " med Will Smith.
Den var verkligen inte bra. Har hört massa personer säga hur bra den var, men vad var det som var så bra
egentligen?.. Knappt någon handling, skitkasst slut.. nej, det enda som var bra var Will.. (haha, nu vet jag någon
som muttrar om hur mkt han hatar honom)

Dessutom ska min töntiga pojkvän tvinga mig att gå på ett spelmuseum.. men hey, man ska väl uppleva allt?

Jaja.. nu ska jag krypa ner, med möjligtvis Ruben (med det finaste sköldpaddsskalet vid min sida..

Puss!


image143


Kommentarer
Postat av: jenny

men alin haha, visst var animationerna dåliga men stämningen i filmen var så himla läskig. och hunden! hunden den var ju så fin!!!!

2008-01-29 @ 15:50:55
Postat av: T

Muttrar är årets understatement ;)

2008-01-29 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0