Tired and confused hudterapeut..

Har varit en sväng på jobbet idag.. (kan äntligen säga så och verkligen mena ett riktigt jobb nu!!!)
Pratade med min chef om allt det praktiska och nu snurrar det helt galet i huvudet.
Tusen rum att hålla reda på, tusen korridorer att hitta i. 2 nycklar har jag fått som ska öppna massa dörrar, vilka dörrar vet jag inte än?..  Självklart kommer jag komma in i det, men
just nu känns allt sånt ganska avlägset.. Men samtidigt känns det sjukt kul! Stämningen bland hudterapeuterna verkade jättevänskaplig  (Inte det första man tänker när man ser tjejer i grupp?.) men tjejerna var jättetrevliga och jag fick till och med en behandling!..
Det här kan sluta hur bra som helst. Men jag längtar ändå fram 2 månader i tiden, då
jag bara sköter allt som ett rinnande vatten.. utan oro för att gå vilse och sånt..

image140



Min första riktiga arbetsdag blir nästa fredag.. ska vila tills dess..
och jobba lite i skolan såklart.. om de ringer mig igen..
De ringde imorse, men trötthuvud som jag är så pratade jag med dem i sömnen..

Nu ska jag sova en stund till...
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha taket ser ju ut som en landningsbana på arlanda!

2008-01-25 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0