bortlängtan

Tarrbarr ringde ganska nyligen och hade panik över att vara kvar i Sverige medan alla jävlar åker utomlands och lever livet i ett par månader. Hon berättade exakt det jag har känt i över ett år nu.
Jag har kanske 4-5 vänner som är på resande fot.. 2-3 som just har kommit hem och 3-4 som kommer hem om en månad eller mindre.. De har varit utomlands, upplevt massa roligt, sett massa fint, gjort massa knäppt och jag har suttit kvar här och gjort ingenting mer än att jobba på Centalbadet... missförstå ej.. jag älskar mitt jobb på Centralbadet, men ibland känns det som att jag kanske har andra planer än att jobba där. Jag är ju trots allt ganska ung.. även fast jag fyller 22 om en vecka?

image169



 
 Annars har jag ett personalmöte imorgon, jobb efter det och sen jobb på torsdag.. sen är jag ledig i en hel vecka pga påsk och födelsedag. Någon som vill göra nåt roligt? anyone? Pls..?

Kommentarer
Postat av: jenny

vi tar första bästa flyget till solen och partajar

2008-03-19 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0