Gammal kärring

Ja, det här är mitt andra dygn som 22åring.. jag har vaknat upp nu och sett exakt likadan ut som jag gjorde som 21åring. Vilket är i sig både positivt och negativt. Positivt för att jag slipper gäddhäng, hängbröst, rynkor och allt annat som är förjävligt.. men negativt för att det vore jävligt nice att vakna upp och vara mer tränad?..
Onsdagen var nice! Riktigt nice.. det blev lite för mycket av allting så att jobbet kl 9.00 på torsdag blev inte riktigt av.. fick hitta en ersättare vid namn Sofia som tog mitt pass, trots att hon var ute med oss. Well.. jag fyllde år? Haha

Annars så ska jag välkomna mig själv till singellivet igen. Har inte varit borta lika länge som förut, men den här gången ska jag nog stanna lite längre. Tyvärr..

Imorgon ska jag göra entré som singel ute på Stureplan.. wish me luck!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0