Jaaaaaaaaaames!

Kom just hem efter att ha sett James Blunt. Om jag ska vara helt ärlig så hade jag faktiskt inga vidare förhoppningar på konserten. Jag tyckte mest att det skulle bli kul att höra alla mina favoritlåtar live.. men allt slog galet och det blev en av mina finaste konserminnen. Alla låtar som jag ville höra spelades och de spelades och sjöngs med perfekt inlevelse.. folk omkring mig grät, jag själv fick ett par tårar i ögonen men tvingade tillbaka dem.
Dessutom hade han en sjuk energi, han sprang runt publiken, skrek och var allmänt bäst..

Nej, nu måste jag kolla runt på ticnet för att se vad det kommer mer för roliga konserter.. Finns nog inget som är så kul som att se musik live? Kommer aldrig glömma Kent på stadion, U2 i Gbg och James Blunt på Hovet..
det var min topplista, utan ordning såklart..?!..

Well, gör er själva en tjänst och lyssna på den här låten.. lovar att tårar kommer att fällas...

http://www.youtube.com/watch?v=F5l7LTgapas&feature=related


Puss från en lycklig själ...

Kommentarer
Postat av: mia

kack kack kack mackan satt som den ska

2008-03-24 @ 12:15:53
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: mejling

hej ditt svin! Jag visste val att det var nagon som fyllde ar! Gratis i efterskott din apbajs! Vilken storlek??? 4 harliga pund kostade dom! Heja heja Primark!

2008-03-29 @ 16:51:21
URL: http://www.mongomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0