söndag

Var på bio idag med G och såg filmen försoning. En helt okej film.. passar en rutten söndag som denna. Har varit ledig i tre dagar men har ändå inte fått sova ut, så det kan jag fetglömma nu i ett par dagar till.
Annars har jag träffat Mia i några timmar. Tog farväl av min radarkompanjon som flyttar till Dubai imorgon!
Så mina sparade pengar kommer gå  till en semester i Dubai efter sommaren, vilket är bra spenderade pengar enligt min åsikt!

Nästa vecka jobbar jag 6 dagar, inklusive hela helgen.. men tanken på pengar gör att det underlättar jobbandet.
Nu ska jag svimma av i min säng och hoppas på att vakna upp i juli

Puss hej


Kommentarer
Postat av: G

Vacker och djup film, segstartad dock.. perfekt för en seg sönda, tack för sällskapet älskling.

2008-03-02 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0