Vindruvor

Fredag, klockan är närmare 00.00 och jag är ledig imorgon.. Vad gör jag? Jag sitter i min ensamhet och äter vindruvor? Mitt sällskap för kvällen vid namn Robin och Niklas är två trötthuvuden så jag fick skjuts hem, efter massa tjat.. de ville att jag skulle stanna över natten.. Skulle jag sova hos någon utan rengöring? pff.. glöm..
Men vindruvorna är iaf goda!

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu.
Allt är som vanligt..
Fast min längtan efter lägenhet i stan växer för varje dag..
Tänk om man skulle få en lägenhet bara sådär..
Då hade jag dött av lycka!

Förlåt.. jag lovar att aldrig mer skriva ett så meningslöst inlägg..
Jag ska gå och äta mina vindruvor nu..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0