blanc

Varje dag när jag sitter och gör behandlingar så funderar jag på vad jag ska skriva i bloggen när jag får tillgång till dator.
Sen när tillfälle ges till att skriva i bloggen så är jag helt blank,.. har ingen aning om vad jag ska skriva. 
Har även en massa känslor som jag sitter och trycker på, men som jag inte kan uttrycka i ord.
Det är därför min blogg är rätt tråkig, och det är därför Mekkos blogg är så bra...

Sitter iaf hemma hos niklas medan han spelar hockeymatch.
Och jag kommer nog få sitta här i ett par timmar till...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

men PUSS KELLO!!!!!

2008-11-06 @ 19:21:59
Postat av: Mia

Hahahah och INGEN vet väl fan vem Mekko är? Hahahaha jag dör!

2008-11-06 @ 19:23:46
Postat av: Mia

INGEN fan vet väl vem Mekko är... HAHAHA jag dör!

2008-11-06 @ 19:26:14
Postat av: Mia

Oooups krånglade lite!

2008-11-06 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0