sjckfjo

Folk har så bra rubrikar på sina bloggar.. hur kommer ni på dem? Jag är helt totalt sämst på rubriker, och dessutom tycker jag att dem är meningslösa. Så från och med nu kommer min rubrik bara vara blaj.

Igår flyttades Rub. Niklas och hans kompis kom och hjälpte mig att flytta över honom. Dem tog akvariet och jag tog stjärnan i dramat. Allt gick faktiskt över förväntan. Han brukar bli  mycket mer orolig när vi åker till hans doktor eller om han får följa med mig till tvättstugan. Men det verkar som att han har anpassat sig jättebra. Han är nöjd så länge han får vara med mig (iaf så är det det jag vill tro, så förstör inte för mig!!!!) Han lyser upp hela vardagsrummet hos Niklas!
Däremot har Niklas en katt just nu som han vaktar, vilket jag tyckte var jobbigt.. han skulle ju lätt kunna hoppa på ruben och klösa ihjäl honom. Men som tur är så är han världens fegaste katt som hoppade 10 meter bakåt så fort rupp entrade golvet.

Ska jobba hela helgen. Och nästan alla dagar nästa vecka, men tack vare min
räddare in the nöd, Jenny så hjälper hon mig ta passen.
Hur skulle jag klara mig utan henne på jobbet??

festa ihjäl er för mig med
PUSS!

Kommentarer
Postat av: tessi

kolla in filmen från kent signeringen! Kolla vem som kommer gående bakom bandet! hahahahahahahahahahahahaha



http://www.youtube.com/watch?v=L24Jg6sONE4&feature=related

2008-12-03 @ 21:02:05
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0