Utmanad

Utmanad av Anna!


Tre saker jag skäms för:
min haka
min blyghet inför personer som kan döma mig
min klumpighet..

Tre saker jag är stolt över:
min pappa, att han tagit sig där han är idag
att jag klarat min utbildning hela vägen trots att jag satt i rullstol
Niklas

Tre saker jag vill göra 2009:
resa
flytta in i min lägenhet på riktigt
resa (värt att nämna två gånger)

Tre händelser 2008 som jag aldrig kommer att glömma:
att vi köpt lägenhet!
att jag har hittat min stora kärlek!
jobbet på centralbadet

Tre saker jag inte klarar vardagen utan:
skratt
mobiltelefonen
folk i min närhet

Tre personer jag avundas:

Inga faktiskt...

Nu skickar jag utmaningen vidare till: Therese, Ida, Mia

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag saknar rullstolen. Att åka till vivo tillsammans...Sorg i mitt hjärta. Vemod.

2008-11-17 @ 00:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0