ÅNGEST!

Vad dum man är egentligen! Man lekte igenom hela gymnasiet utan någon tanke överhuvudtaget på att man behöver rätt schyssta betyg i framtiden.. jag gjorde aldrig mer än det som var nödvändigt för att få G, förutom i vissa ämnen..
Sitter här och kollar igenom gymnasiebetygen och skäms ihjäl.. så otroligt många onödiga G.. G som man utan tvekan hade kunnat haft VG eller till och med MVG i. Vem har lust att ta tag i Komvux nu?..

Det enda vi gjorde i gymnasiet de första två åren var att bry oss om festerna och alla umgängen. Ollboll, du som läser vet vad jag pratar om right? Skolkade på morgonen för att man var trött.. skolkade från lektionerna och satt i cafeterian och åt godis. Skolkade, skolkade, skolkade...

Om man ändå kunde vrida tillbaka klockan och bara få göra om allt ordenligt och rätt. Få anstränga sig lite!

Hur ska framtiden gå nu liksom??

Kommentarer
Postat av: Emilié

Framtiden kommer gå hur bra som helst! Det löser sig :)

2009-04-22 @ 23:35:12
URL: http://plump1s.blogg.se/
Postat av: Olivera aka Ollboll

Älin, I totally know vad du menar!! Usch, jag har också haft (och fortfarande har!) ångest över mina gymnasiebetyg! Helt sjukt vad man ångrar sig att man inte tog tag i dem med en gång. Jag försöker övertyga alla små unga om hur viktigt gymnasiet är men dem, precis som vi då, fattar ingenting och är bara "skoltrötta"! Alltså jag hade varit överlycklig om jag hade kunnat vrida tillbaks tiden nu och få en hel del betyg förbättrade. Kommer du ihåg våra MUNTLIGA omprov i SO?! Hahahaha! Vi var ju så klockrena ändå ;)



Puss!

2009-04-30 @ 23:37:22
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0