Handla inte på Nelly.com!

Åh, sitter i skiten med Nelly.. hatar sånt här tjaffs!

Allt började med att jag beställde ett par skor i storlek 37.. 3 dagar senare kom dem i brevlådan men i fel storlek.
Jag skickade tillbaka dem och bad om att få rätt storlek. Fick ett mail om att skorna var en restvara och att dem inte skulle komma in mer. 2 veckor efter fick jag ytterligare ett mail om att skorna har skickats ut, jag blev lycklig som en ko!.. men när jag väl öppnade upp kartongen så var det fel storlek IGEN!.. vad är oddsen på det egentligen?

Iallafall så skickade jag tillbaka dem och för 2 veckor sen fick jag ett brev om att jag inte har betalat en faktura från Nelly?
Fakturan gällde då för returnerade varor... arg som ett bi skickade jag hundratals arga mail om att jag inte tänkte betala för deras misstag och sånt.. till slut fick jag svar att jag inte alls skulle behöva betala och dem bad om ursäkt till och med. Så jag la ner hela allt.. och NU IDAG fick jag ett mail till om att jag har en innestående faktura som inte är betald och att dem ska skicka ärendet vidare till inkasso om jag inte betalar?!..

Alltså.. vad är det för fel på informationen på företag?!..

Konsumentverket.. here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0