Ah, that's why!

Igår slog det mig plötsligt varför jag inte dricker lika ofta längre...

Lördagen jobbade jag hela dagen i receptionen och avslutade kvällen på "Pleasent" med Tarane. Tanken var att vi bara skulle ta ett glas vin och snacka lite skit. Det spårade såklart och ett glas vin blev 2 flaskor vin och shot på det. Ramlade innanför dörren tidigt på morgonen och på dagen så levde jag inte längre. Spenderade alla timmar i soffan hos Niklas, tills Tarane kom och fick lite liv i mig med hjälp av Mcdonalds och Guitar Hero..

På fredagen överraskade vi Gilda på Grönan på hennes födelsedag!
Ingen vågade åka nåt, så jag fick nöja mig med lustiga huset..
mesar...

Senaste veckan har jag jobbar en del i receptionen på badet och det har varit hur bra som helst.. jag har ju bland annat jobbat med Therese och bara det gör det mycket roligare.. Är mer sugen nu än förut att ha  både en tjänst som receptionist och vara uppe på hudvården.. Jätteskönt att växla lite och ta en del av båda så att man inte tröttnar..

god natt
puss






Kommentarer
Postat av: tessi

haha jaaa kan få det iskalla helvetet roligt tydligen. Tjata på madde att få pass samtidigt som mig i sånt fall!!!!

2009-08-10 @ 22:56:56
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0