Klantarsel..

Igår hade jag en dag då jag skulle göra lite nytta. Jag tänkte städa massor och till och med eventuellt tvätta.
Tog nycklarna till tvättstugan och sprang ut i pyjamasen (ska ju bara 3 trappor ner???!!!) .. samma sekund som dörren smäller igen kommer jag på att Niklas dörr låser sig själv och att jag står där utan nycklar in!! Som tur var hade jag mobilen med mig så att jag skulle kunna håll koll på datum ifall det inte fanns en tid på en gång för tvätten..
Ringer Niklas som jobbar som i sin tur får ringa Mange som åker till Niklas, plockar upp hans hemmanyckel och kör den till mig.. Sweet skulle jag vilja säga! Så det blev bara ungefär en timme som jag satt i pyjamas i porten.
Kunde ha varit mycket värre, som till exempel att jag inte hade mobilen med mig och hade blivit tvungen att sitta i Niklas port i 8 timmar tills han kom hem..

Nu ska jag äta lite lunch innan jag åker mot jobbet..

Btw.. om 1 vecka börjar min mattekurs som jag ska gå..
Gah..

Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHAHAHAAHAHA din klant!!!!!!

mattekurs?! du?!?!

2009-08-12 @ 20:51:23
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Therese

va ska du ha matte till för att bli rik???? enklare sätt måste finnas...

måste se först innan jag tror på de...

2009-08-12 @ 21:37:26
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0