Sjukling

Jag har blivit sjuk.. jag hatar att vara sjuk.. inte bara för att det är jobbigt att vara sjuk, utan för att man måste sjukanmäla sig från jobbet. Känns bara jobbigt och besvärligt och det känns som att man sätter hela badet i skiten. Men å andra sidan måste man tänka att man som kund inte skulle vilja ha en snörvlande terapeut. Har man betalat så mycket pengar som dem gör, så vill man ha en bra behandling. Jag kommer ihåg en gång då jag jobbade med feber men höll på att säcka ihop och lämnade kunden i mask efter 10 minuter i en 30 minuters behandling.. det vill jag inte göra om igen.. men jag är ledig till på fredag och då borde jag vara frisk igen, eftersom jag redan mår mycket bättre..

Ser jättemycket fram emot helgen! På fredag ska vi ha klassreunion hos Sebbe! Kul att vi fortfarande håller på med sånt. Och på lördag firar jag och Niklas ett år.. Vi ska på spa och sen ut och äta lite middag..

Nu ska jag bädda ner mig igen och ta febertabletter.. blir lite yr av datorskärmen..

Puss


Kommentarer
Postat av: T

äh de va inte dina kunder som va jobbiga, va alla andra som klaga på att de fick stå och vänta. Svin. hahaha



ska ni på spa när ni jobbar på ett, va gulligt! haha vart ska ni??

1 år, shiiit va tiden går fort. <3

krya på dig honey!

puss!

2009-08-25 @ 20:59:50
Postat av: Anonym

Krya på dig kompis!

2009-08-26 @ 16:51:49
Postat av: Angelica

den tidigare talaren är jag :)

2009-08-26 @ 16:52:25
Postat av: Anonym

krya på dig!

2009-08-30 @ 15:22:29
Postat av: Anonym

Mår du bättre nu? Hoppas de, trist att va sjuk:( tänkte om du jobbar imorn så skulle ja ju kunna komma förbi ditt jobb å hämta sminket=) innan kl 14? vad säger du?Puss

2009-08-30 @ 19:05:03
URL: http://ericalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0