This is for you, Anna!

Three names I go by:
1.Alin
2.Alice
3 Ballin

Three jobs I have had in my life:
1.Hudterapeut
2.Butiksbiträde i klädaffär
3.Mumintroll i olika gallerior (JAG VET, SKITKUL!)

Three places I have lived:
1.Vaxholm
2 Vaxholm
3.Vaxholm
(2 månader på birger jarlsgatan räknas inte, och vi kan inte räkna att jag bor hos niklas)


Three TV show that I watch:
1.Desperate housewives
2.Greys Anatomy
3 Paradise Hotel på nätterna (Nördstämplar mig själv)

Three places I have been:
1.Las Vegas
2.Dubrovnik, Kroatien
3.Paris

Three people that e-mail me regularly:
1.Katta på jobbet
2.Asos.com
3.Apple

Three of my favourite foods:
1.Tacos
2.Panerad fisk med potatis och sås 
3.Grillad biff med bea

Three things Im looking forward to:
1.Thailandresa i Februari
2.Jag får min lägenhet
3.Bli rik

Therese, Ida och Erica.. go wild!

Kommentarer
Postat av: Tessi

haahahaha jag dör, mumintroll?!?!?! HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2009-08-22 @ 20:02:10
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Ida

Instämmer i Therese skratt! HAHAHAHAHA!!!

2009-08-23 @ 14:31:02
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Postat av: anna ö

Inressant!

Du kan ju alltid ha mumingrejen som ett extraknäck ;) :)

2009-08-24 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0