Bilder på lägenheten

Jag har just haft en hur mysig kväll som helst med mina gamla vänner från täby. Vi har druckit, snackat skit och umgåtts. Alla 10 gick vidare ut, jag valde att stanna hemma och ladda inför imorgon! Kvällen imorgon kommer börja med förmingel och drink hos mig, sen drar vi vidare till en restaurang som heter Smak, innan vi avslutar året med drinkbord på Solidaritet.. Kommer bli en grym kväll!


Eftersom att jag måste ge upp lägenheten om två veckor, så tänkte jag att det kunde passa sig att lägga upp lite bilder på den, lite som ett fint minne av min första lägenhet..











Gott nytt år kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fint Alin!!

2009-12-31 @ 15:01:03
Postat av: tessi

va fint det är darling!

2009-12-31 @ 15:01:16
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Olivera

Stannade du hemma igår? Jag hade i varje fall hur kul som helst och det är alltid lika underbart att träffa dig! Tack för en fin kväll älskade Älin!

Din lägis är riktigt fin, men jag är säker på att du kommer hitta en ännu finare nu ;)



Puss! Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0