bla bla bla

Nu känner man verkligen att julen är nära.. har just slagit in en av Niklas julklappar med världens finaste inslagningspapper!

Annars har jag jobbat idag i ett par timmar och sen har jag också invigt mitt gymkort på SATS.
Det blev ingen superträning men jag måste ju börja lugnt eftersom jag är en otränad degklump.. och jag tänkte köra 2-3gånger i veckan nu tills jag dör. Jag och Erica har peppat varandra till det här, och jag tänker absolut inte betala massa hundralappar i onödan. så det så..

Imorgon ska bli en intressant dag.. jag ska bland annat klippa mig och sen ska jag även till skolan och få veta mitt slutresultat i matten. Jag har inga som helst förväntningar för jag vet att jag gjorde dåligt ifrån mig på matteprovet igår. Men det kommer fler chanser att skriva provet.. rättare sagt 12 chanser till fram till 2011..
Någon gång måste jag ju klara det? (det är olika prov varje gång)

God natt, gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0