Jul och sånt

Har precis haft mina jobbarkompisar här på en liten mysig lucia/julfika. Dock är det så himla mycket kakor och bakelser kvar så jag vet inte riktigt hur det här ska gå. Jag tänkte ju gå in någon form nyttighetsperiod. Sista veckan har bara bestått av skitmat och jag antar att denna vecka får vara likadan. Jag har bra tur som inte går upp i vikt så lätt..
Den här veckan drar träningen igång på riktigt.. jag var och hämtade ut mitt träningskort för bara några dagar sen.

Jag har haft min lediga helg också.. älskar lediga helger. Folk som har varenda helg ledig lever i lyx.
Hela helgen har gått i julens tecken. Julmingel både idag och igår. Och jag har dessutom
beställt lite julklappar som borde ramla innanför dörren om några dagar.

Det enda jag önskar mig i julklapp är ett hem!! jag vill ha någonstans att bo
efter 15januari.

Nu ska jag fortsätta plugga tills paradise hotel börjar!!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh jag hade så gärna velat vara hos dig i söndagskväll. Har fortfarande svinont i halsen, blir väl så när jag aldrig hinner vila! Men på måndag den 21 dec då ses vi, och då har jag haft min tenta och alla examinationsuppgifter. Sköööönt!

2009-12-15 @ 19:17:08
Postat av: Jenny

Åhh jag hade så gärna velat vara hos dig i söndagskväll. Har fortfarande svinont i halsen, blir väl så när jag aldrig hinner vila! Men på måndag den 21 dec då ses vi, och då har jag haft min tenta och alla examinationsuppgifter. Sköööönt!

2009-12-15 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0