Alla hjärtansdag..

Dagen började hur mysigt som helst med frukost på sängen och jag fick till och med ett halsband med ett litet guldhjärta.. Jag har försökt mmsa in en bild men jag fattar nog inte hur man gör.. (therese, du är inte tydlig i dina sms!!!!!)
allafall morgonen var super och dagen var jättebra.. sen mot kvällen började allt gå åt helvete.. jag brände ett stort märke
i hans NYA soffa med min plattång.. så nu har vi ett stort märke på soffan som ett minne.. och kvällen slutade med vinterkräksjukan.. inte för min del än.. men Niklas har spytt flera hundra gånger inatt. Och jag gissar på att det är en tidsfråga tills jag hänger över en hink jag med. Vilket är ganska äckligt, men ett snabbt sätt att gå ner ett par kilo..hahaha...  Har tagit ledigt imorgon från jobbet så att jag kan hjälpa niklas lite och för att kunna åka till waxholm och vara hemma innan mamma kommer. Jag är så jävla schysst!

Aja.. nu ska jag titta till min sjukling och be honom hosta lite på mig!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tessi

hur va jag otydlig?!?! är bara du som e seg =P

2009-02-16 @ 16:32:05
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0