Julafton igen!

Mamma kommer på söndag, eller på måndag... vilket betyder att JAG KOMMER FÅ MASSA STUFF!
visserligen har jag betalat alltihop men det spelar ingen roll.. för jag kommer få allt på en gång och jag betalde för
längelängesen! Skitkul!
Dessutom har jag köpt ett par skor från nelly.se men idioterna skickade fel storlek så dem får åka tillbaka, så får jag hoppas på att jag får rätt nästa gång..

Annars är det ganska mycket skit på jobbet just nu. Verkligen inte roligt att inte veta hur framtiden ser ut. Men kan inte göra mer än att hoppas och vänta på att få besked. Jag ser rätt ljust på saken bara för att inte drabbas av panik och dö.
Det sätter en i skiten bara för att man kan inte göra upp några planer på saker man ska göra just för att man inte vet hur allt ser ut om ett par månader. Men så är livet liksom..

Alla hjärtansdag på lördag.. what to do? Måste man göra något egentligen?...


Puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

kanske vi kan ses imorgon kväll?? Du,jag,niklas,sam?

2009-02-13 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0