Update

Så, whats new?

- Mamma är hemma igen.
- Jag har tagit sönder bilen. Det går knappt att ta sig in i den, ännu mindre att starta den.
- Kläderna jag fick från usa var helt perfekta och dem satt minst lika bra!
- Skorna från Nelly är tillbakaskickade.  Men jag fick däremot ett mail där det står att jag inte kommer få nya skor eftersom
   skorna är slut!.. idiotsida!
- Min lägenhet i Waxholm är ute på blocket för uthyrning!
- Allt med jobbet är fortfarande osäkert.. vi får se om vi har något att komma tillbaka till efter våren.
- Finanskrisen i plånboken är större än störst...!!

Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: Frida

Men åååååh, vill ju åka med dig ju =/

2009-02-21 @ 02:21:08
Postat av: Ida

En liten uppdatering vore på sin plats! Basta!

2009-03-11 @ 21:39:17
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0