utcheckad

Min kropp är så utstämplad och utcheckad  som den bara kan bli!
Sover ingenting på nätterna för att jag inte är trött, men kan knappt hålla ögonen öppna på dagarna.
Jämt gnällig och tjatig känns det som och  har aldrig lust att göra någonting..
Kan det vara vintern eller har jag på riktigt blivit en kärring? Tror att jag behöver lite sol och värme..
Någon som vill åka någonstans, typ NU?

Har jobbat hela helgen.. finns ingenting som är så jobbigt som att jobba en hel helg. 
Alla andra normala jobb är lediga på helger, eller jobbar ett par få timmar. Vi  på cb jobbar 9 timmar
per dag även på söndagar. Alltid fullbokad utan minsta chans att andas. Nu har jag som tur är
tre lediga söndagar framför mig.

Efter jobbet i lördags åkte jag till Linnea och hade middag för Helene eftersom
hon åker tillbaka till skolan i Oxford..

Nu längtar jag till Niklas kommer hem..
PUSS


 


Kommentarer
Postat av: jenny

kan vi inte ta semester i sommar samtidigt och åka en vecka till ngt soligt paradis?

2009-01-13 @ 21:19:21
Postat av: Aliiin

jo, såklart vi gör det!!!

2009-01-13 @ 23:09:26
URL: http://aliiin.blogg.se/
Postat av: tessi

jaaa meeee!

2009-01-14 @ 10:27:55
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0