Midsommar!

Tillbaka i storstaden och avgaserna.. midsommar var över förväntan.. vi var drygt 24 personer i en liten stuga som firade som galningar (vissa mer än andra) vi sov trångt och det tältades även. Jag sov på en luftmadrass i vardagsrummet med 5 andra. Trångt och mysigt?

Här har ni mysiga pics iallafall.

 

 



I onsdags fick jag även ett dilemma av jobbet. Jag fick veta att det inte fanns någon tjänst för mig uppe på hudvården, men blev erbjuden en tjänst i reception. Om jag skulle tacka ja till att bli receptionist så skulle jag eventuellt inte få gå tillbaka till min gamla tjänst som hudterapeut. Så jag tackade nej till jobb och ja till 3 månaders sommarledighet.
Dock ringde dem från jobbet idag och bad mig jobba på min avdelning i sommar iallfall. Så nu kommer jag ta lite ströpass och hålla ekonomin flödande. Toppen right? Dock var det många som blev av med jobbet nu och det är bara förjävligt...

Kommentarer
Postat av: Nikla

Vem är den mörkhåriga skönheten med en öl i handen? Nummer tack!

2009-06-24 @ 16:48:13
Postat av: Aliiin

Tyvärr, hon är lycklig i sitt nuvarande förhållande.. better luck next time

2009-06-24 @ 18:59:24
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0