öööööööö

Dygnet med Theo var som väntat helt underbar! Vi sprang runt i skogen och gick många långa promenader. Och för
första gången spenderade han natten med mig. Synd bara att han hårade som tusan, men det är ju sommar och dags att lätta på håret. Jag hoppas att han snart får komma tillbaka!

Imorgon eftermiddag bär det av mot en veckas relaxation. Sol, bad, värme och god mat med gott sällskap. Dock skulle jag vilja packa ner Niklas i en väska och ta med honom med. Har inte sovit utan honom på ett år nu nästan, men lite distans är bara nyttigt säkert.

Ska in till stan och köpa det sista och träffa mia innan jag åker och jobbar mina sista två timmar på jobbet. Får se om jobbet finns kvar efter resan...

Good bye


Kommentarer
Postat av: Tessi

"de finns kvar, de finns kvar, de finns kvar"

försöker övertala både dig och mig själv, ja vet dock inte om ja lyckas.....

"de finns kvar, de finns kvar" de finns kvar"......

2009-06-08 @ 11:52:04
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0