Im back

Hej!

Jag är tillbaka.. har haft lite bloggtorka.. det händer ju liksom inget som är värt att skriva om.

Från imorgon ska jag på kurs för Decleór på nya Dermarome.. så sjukt farligt för plånboken att åka dit.
I.d har tydligen fått in massa nytt och jag är sugen på att shoppa men ekonomin skriker NEJ..
Annars är det bara jätteskönt att slippa vara på badet i ett par dagar.. Eller snarare skönt att slippa göra
behandlingar. Är trött på det nu.. har ont i kroppen jämt.

Imorgon ska vi även på förhandsvisningen av en shopoholics bekännelse.. i senaste glamour fick man två biljetter
om man visade upp en annons för sergel. Så vi blir 6 stycken som går, bland annat Therese!

Och snart fyller jag år! 11 dagar kvar :)
Heja heja!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt du! Jag tyckte inte att Dermaromes ny shop var lika bra som den förra= bra för plånkan!

Kul med Decleorkurs, jobbigt med all massage bara ;O)

Puss heeej!

2009-03-15 @ 19:30:44
Postat av: Ida

Jaa, det var jag som skrev kommentaren innan :O)

2009-03-15 @ 19:31:31
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0