Jobba utomlands?

Idag på decléorkursen så fick jag veta att några av tjejerna som var där skulle vidare ner till Spanien och jobba på ett hotell  som hudis. Och jag kommer ihåg att Jenny hade träffat ett par tjejer som skulle göra samma sak.
Hur kul är inte det? Ingen som blir sugen på att dra utomlands och jobba.. fast genom ett svenskt företag så att man inte
blir behandlad hur som helst..? Det är inte så jättemycket pengar i betalning, men man får ju boende och mat betalt.
Man behöver bara vara för lönen.. Iaf så är jag sugen!

Annars har jag köpt världens snyggaste skor idag.. så snygga så att man får ont i ögonen och även i plånboken.
Men dem är värda varenda krona.. ska bara köpa ett par snygga jeans till imorgon!

Nu ska jag kolla på ful-Rosing!



Kommentarer
Postat av: jenny

jag är supersugen på det

2009-03-24 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0