Så arg!!!!


Jag hatar, hatar, hatar mina grannar!!
Eftersom jag jobbar 10 dagar i rad med tidiga morgonar så är jag rätt slut i kropp och i huvudet. Jag får inte alls speciellt mycket sömn på nätterna och jag hinner knappt träffa Niklas eftersom att vi har så himla olika jobbtider..
Iallafall så såg jag igår att jag inte var bokad förrän kl 14 idag, vilket betyder att jag kan ta sovmorgon! Såg fram emot att få sova utan att sätta nån väckarklocka, MEN just idag ska grannarna borra och leka rövare. Jag vaknade 7.47 av de hela väggarna skakade. Min första tanke var att det går över snart, hur länge kan man borra egentligen? Men nu är klockan 11.05 och de borrar FORTFARANDE! Jag längtar till och med till jobbet nu (?)

Jag vet att de förmodligen kommer fortsätta i ett par dagar också.. som tur är jobbar jag tidigt hela veckan, men om jag hör minsta illa ljud på lördag, när jag planerar att sova hela dagen, så kommer jag mörda någon.

Funderar starkt på att åka till jobbet och sätta mig i bastun en stund, bara för att komma härifrån!

Hej då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0