Höstjävel..

Som vanligt är jag höstdeppig. Hatar höst och vinter.. hatar kyla, snö, regn och kyla, kyla, kyla!!
Börjar bli alldels för kallt att ta cykeln till jobbet... jag klär mig verkligen i dubbla tröjor, tjock jacka, halsduk och vantar på färden från och till jobbet. Det är så smidigt bara, 6-7 minuter från dörr till dörr! Att åka kommunalt är bara jobbigt från mig till jobbet och att gå finns inte på kartan! (hatar att gå!)

Helgen då? Jo, den har varit bra... jag har jobbat och umgåtts med Josse, vilket var helt hysteriskt roligt!
Och ett stort tack till Jenny som kom och avlöste mig lite i söndags!

Imorgon ska jag jobba som vanligt och sen ska jag på nåt på östgötagatan.. nåt som emelie verkligen promota, så det ska bli trevligt!

Nu ska jag sova..
Jag är en trött själ..

God natt


Kommentarer
Postat av: Jenny

Puss söta du.

2009-10-14 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0