Ljuva lediga daaag!

Jag har haft en jättemysig och lugn dag.. Vaknade sent och fick en himla god frukost av Niklas.. Sen åkte han vidare till jobbet och jag tog en härlig tupplur. Vaknade upp helt uppvilad och tog sen en lång dusch med radion på högsta volym (Min dusch med inbygd radio tar sång i duschen till en helt ny nivå).
Sen blev det dags att göra sig iordning och hoppa på cykeln mot stan för shopping!
Jag kom hem med träningsskor, träningsbyxor, stövlar, underkläder, benvärmare, duschmunstycke, cykellås och örhängen. Avslutade kvällen med en mycket god vän som även följde med mig hem. Alltså flera tusenlappar fattigare men tusen gånger lyckligare!

Jag ska ju komma igång med träningen och då kan det vara bra att köpa lite nytt för att motivera sig.
Egentligen vill jag ju inte ha ny träningsskor. Jag älskar mina gamla, tyvärr har NÅGON tagit dem. Så det finns
inget annat val än att köpa nya..

Nästa anhalt blir att köpa gymkort.. och det ska jag göra så fort jag vet VART jag vill träna.
Det står mellan friskis och 24hour fitness.. Gah..

Nu ska jag plugga lite inför skolan imorgon!

Tjing tjing


Kommentarer
Postat av: jenny

Nej SATS förihelvete! ;P

2009-11-01 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0