UPP!

Är dålig på att uppdatera.. mest för att jag saknar inspiration och för att vardagen tagit över mig helt. Är på jobbet till 18 eller 20 och sen spurtar vidare till skolan till 9 och jobbar sedan ofta helg.. så det mesta handlar om att bara hinna med allt. Långa dagar varje dag nu, mycket att göra.. samtidigt kan det vara lite skönt för då kanske pisshösten/vintern försvinner snabbt.

Fick erbjudandet att få vara ledig ett par dagar nästa vecka. Jag tackade glatt ja och ser fram emot en lugn vecka med endast 2 arbetsdagar (vilket INTE är helg!!) Ska faktiskt sitta och plugga mycket av tiden och även försöka umgås om jag ens kommer ihåg hur man gör?

Imorgon åker vi till IKEA igen.. ska köpa gardiner som var slut när jag var där sist. Och sen plockar man ju alltid på sig lite smått.. Jag tror nästan att personalen i Kungens kurva börjar känna igen mig, så ofta som jag är där..

Åh idag var vi och åt middag och kollade på den nya filmen "Upp".. Han fick verkligen övertala mig att se den, för jag var inte så imponerad av trailern. Men jag lovar, se den!! Man grät och skrattade samtidigt.. Dessutom var den i 3d så man satt med nördiga glasögon och tittade! Himla roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0