Aldrig mer flytt

Jag tänker aldrig mer flytta..fy vilket jobb det är! Jag har försökt adressändra i 4 veckor, men allt går bara snett..
Ingen post kommer fram.. inte ens brevet från adressändring som jag måste bekräfta. Iallafall så har jag ringt och dem ska kontakta postkontoret. Men det underliga är att min nya adress kommer fram när man söker på mitt namn, och det har redan börjat  ringa telefonförsäljare, så man undrar ju vad som pågår..

Jag har klarat av 9 dagars jobb men desto värre så känns det i kroppen.. jag är helt mör. Men det klingar fint i kassan och det är det allra viktigaste..

Nu ska jag laga mat innan mannen ramlar innanför dörren..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0