Random blaj

Det har varit väldigt mycket strul på sista tiden.. Datorn jag köpte (som jag älskade) funkade inte alls bra. Tydligen var det fel på hela datormodellen, så den gick jättelångsamt och hackade hela tiden. Så vi fick snällt gå tillbaka och byta den. Så nu har jag en annan modell som jag inte alls gillar lika mycket. Skulle nog ha föredragit en macbook, men kände att jag hellre lägger dem pengarna på inredning just nu mitt i flytten. En macbook kan faktiskt vänta..

Nu har jag en inneboende här hemma. Namnet på denna är Rubie, han har tagit över mitt vardagsrum och det är jättemysigt att ha honom här.. ger mycket hemkänsla.



Nu ska jag lägga mig.. jobbar 9 dagar i rad från och med imorgon.. dessutom är det bara tidiga morgonar.
Snark...

God natt puss


Kommentarer
Postat av: jenny

Mycket fin skalman

2009-09-24 @ 17:22:25
Postat av: AJ

Men på lördag kommer jaaag :D

2009-09-24 @ 19:42:00
Postat av: Anonym

tack för inatt(haha de låter) o igår, hur mys som helst o du bor sååå fint=)

2009-09-27 @ 21:46:38
URL: http://ericalarsson.blogg.se/
Postat av: nikla

Rub a dub!

2009-09-27 @ 22:53:35
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0