Sjukhus och kaos


Är i Waxholm på en kortvisit.. ska hämta lite grejer här som jag har lämnat kvar och sen eventuellt även köra över Rub hem till mig, eftersom det ska bli hans nya hem! Soffan kom idag, och den är jättejättefin! Nu fattas bara lite smått som gardiner och lampor, men det får komma allt eftersom man hittar.

Häromdagen fick jag uppleva hur det känns att åka ambulans. Dock var jag sjuk så det var ingen trevlig upplevelse förutom att båren var väldigt bekväm.
Jag jobbade som vanligt på morgonen när jag helt plötsligt fick yrsel och huvudvärk, jag satte mig ner en stund och bara drack lite och sen fortsatte jag att jobba. Mitt i behandlingen så började hela kroppen att skaka helt hejdlöst samtidigt som benen började vika. Jag släppte av kunden och satte mig ner för att andas en stund när skakningarna bara eskalerade. Eftersom kroppen skakade så pass mycket så kunde jag inte gå, så jag fick ringa ner till receptionen och be om hjälp.. Madde kom och hon ringade ambulansen och sen åkte jag vidare mot St:Görans där Niklas och mamma mötte mig. Tydligen har jag en virusinfektion i kroppen, min kroppstemperatur gick från 37 till 39,5 på bara en halvtimme och det var det som orskade skakningarna. Hon sa att det kan bli så i kroppen när man utsätts för mycket stress och fysisk ansträngning (jag hade cyklat till jobbet)

Iallafall så mår jag bra nu.. dock ska jag hålla mig lugn så att virusskiten kan dö..

Therese var en riktig pärla som ordnade upp allt på jobbet åt mig, så att jag
fick ligga hemma och vila.. ♥

Ska fortsätta packa!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Tessi

anything for you honey!

skönt att du är bättre, imorron ses vi at work! puss!

2009-09-17 @ 20:29:23
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: jenny

skönt att du överlevde cykelturen upp till asklepion i allafall ;)

2009-09-20 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0